Friday, January 20, 2006

Insomnia

Wow, pa ja nisam Robert (DeNiro), ja sam Al Pacino (u filmu Insomnia, naravno)!
Ne znam, jel on dobio neku nagradu za tu ulogu? Da mene snimaju, prepišao bi ga za najmanje 3 Oscara… A gdje su kamere kad te trebaju snimati? Gdje, kažem. Mislim – gledam – ali kamere ne vidim…
Kako, molim? Pa, nije li ovo Aljaska? <Kina, konju!> dobacuje netko iz mase. Pa, ako ovo nije Aljaska, kako to da je tako hladno? …već sam triput gledao da nisam ostavio vrata od frižidera otvorena…

No, možda u ovom postu ipak uspijem reći nešto suvislo, ali ako omanem podastirem slijedeće u svoju obranu: jučer sam se probudio oko 4, a danas u 3...00, ujutro! I, da, časni blože, trudim se izgledati živ, ali mislim da već sumnjaju. Sreća što sam se jutros otuširao, pa se ne osjeti smrad raspadanja. Da... Adopt, adapt & improve... Da... To je moj moto... Da... Šta sam ono pričao? Da! Više bih htio biti Miki Rurk, nego Al Paćino, ali sve su već uloge podijeljene i samo još treba odfolirat' svoje do kraja, pa ćemo vidjet' 'oće l' bit' bolje u drugome životu. Hmm, ili da sam skontao kako da se vratim u vremenu!? Da! Pa da se dočekam sinoć kako ulazim u hotelsku sobu i opizdim se nečim po glavi ne bi li lakše zaspao... Da... Samo još treba skužit tu foru s vremenom i rikvercom.

A, kad smo kod rikverca, mislim da ću biti dobar muž (ako me Darija bude još htjela poslije drobljenja ovoliko gluposti) i da ću – što sam zapravo i htio reći – biti smireniji vozač, nadasve tolerantniji na tuđe inceste (ekscese, valjda?) u prometu kod nas. (No, ima valjda i incesta kod nas u tom prometu, ali ipak mislim da se većina odvija na nekom parkingu, ne?) To je zbog toga što kinezi voze kao muhe bez glave. Čuli ste za izraz "prometna kultura"? E, pa oni nisu! Koja su to prebacivanja, skretanja, uguravanja, voženja kroz crveno, a tek trubljenja i ablendovanja! Ali, kužim da je to njihov način i da ne znaju drugačije. To što mi ne bi prošli ni jedno križanje, to je samo naš problem, a ne njihov. Doduše, jedan poznanik mi je pričao kako je neka kineskinja "vozila" bubu u Osijeku i sad mi to uopće nije čudno. Ali, nije samo stvar u "vozačima" (bolji izraz bi bio "izbjegavačima sudara"), nego u svim sudionicima prometa. Biciklisti, motoristi, pješaci – sve je to isto! Snimit ću to jednom iz busa kada budemo išli na posao...

Joj, kod vas je sada točno 5:00 i svi lijepo pajkite, a ne kao ja – jedva se držeći nabadam po tastaturi s kapcima podbodenim kineskim štapićima.

Uh, sjetili me štapići – idem jest', klopa je stigla!

(25 minuta kasnije...)

Pa, znalo je bit i bolje... jučer. Inače, klopa (koje će se jednom i slika pojaviti) košta RMB 6 (što bi bilo nekih 0.6 €, odn. oko 5 kn). Doduše, nije plasiran kao kod nas nego u plastičnim posudicama, ali svejedno uključuje "glavni obrok" s rižom, juhu i voće. Količine su dovoljne. Samo, nekima može biti problem što je veći dio obroka prilično spicy.

Kao što ste već skužili, mal' sam došao "k sebi" nakon ručka. A još kad kavu popijem! Uuuu, produktivnost će mi sigurno skočiti s dosadašnje nule ;-)

Baš kopiram neke slike na "Kadisk" (K:\Users\Saran\Kina), tako da ćete ih – vi sretnici što radite u Siemensu – moći još danas pogledati. A, vi ostali luzeri (dušo, bejbi, ti nisi luzer...ti si žensko – ti si luzerica :P), vi ćete se morati strpiti dok ne prebacim slike na Net jer Blogger daje samo da se linkovi umeću...

Orevoa, kak' bi to (nepismene) kolege francuzi rekli. Ili u slobodnijem prijevodu: čitamo se u slijedećem broju. Ta-rata-ti-ra :)

Comments:
Bok Sarane. Dobri su filmici :). Vidim da ti je soba ista kao i moja. Nije lose jel? :) Odite i malo do bazena i teretane na 9. katu. Slikaj iz sobe da vidimo kakav ti je pogled. Za vikend se dobro naspavajte i odmorite. Pozdrav iz suncanog Osijeka...
 
Vidim da ti je nesanica dala inspiraciju :)
Pitanjce, Zasto si onaj filmic snimao na TV, a ne kroz prozor?
A i prsti su van jos uvijek drazi od stapica (barem nekima :) )
 
I jel rady skype?
 
Ajde Sarane napisi sto ste radili danas (subota). Kako prolazi prvi vikend?
 
@shaw: snimao sam LCD zato sto se kroz prozor niss nije vidjelo :(

@stamba: Skype radi iz hotela "just fine". Cak sam ga i u Osijeku probao s posla i radio je. Tu (na poslu) za sada nemamo izlaz na Net, ali radi se na tome...

@djuka: bit ce, bit ce. Kao da vec nisi bio u Kini ;)
Ili si vec sve zaboravio? :P
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?