Wednesday, January 18, 2006

Made in Kina!

(Peking time-zone)
Peking! No dobro, moglo je i bez uskličnika – aerodrom k'o aerodrom – samo što ima "nešto" više kineza nego što sam navikao ;-)
Let je prošao super i "samo" je još jedan pred nama. Fjaka curi iz pora, koma preuzima kontrolu, sve iz mene viče: hoću krevet! Samo, krevet je još daleko – za zainteresirane, negdje smo oko 1000 km od Nanjinga, naše krajnje destinacije. A tamo, prvo taxi do hotela, pa naći se s Mr. Bi-jem na recepciji, pa raspakiravanje, pa se čuti s najdražom Darijom (hopefully, preko Skypa), pa odraditi koji quest u WoWu (kao Vaarsuvius na Terenas serveru), pa tek onda, eventualno, krevet... No, vrijeme će pokazati da li su mi želje dorasle izdržljivosti, ali sve se bojim da ću pasti na tom rollu.


Ostale slike:

Comments:
I? Kako je prosao prvi dan na poslu?
Sta ste zanimljivoga jeli? Lako ti imati blog kada imas bespla net u hotelskoj sobi.. pihhh... kada sam jaaaa bio mlaaad... tog nije bilo :)
Na kojem ste katu smjesteni?
 
Prvi dan na poslu mi je bio bolji nego drugi (kao sto iz posta Insomnia mozes primjetiti).

Na 43. smo katu. Ja sam u sobi 17, a Jimmy (kojemu je to sluzbeno ime ovdje) je u 14.
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?