Tuesday, January 24, 2006

Moja prva instanca (non-Java related)

Još samo malo i ulazim u nju...
Sinoć je bilo jako kasno i bio sam umoran, ali danas je moja!
Odnosno naša, jer će
više nas ulaziti u nju...od jednom. Navodno ona dopušta da nas do deset od jednom uđe.

Da se ne bi dalje zgražali, moram vam otkriti totalno nezanimljivu istinu – radi se o instanci dungeona u WoWu :-)
"Nenavučeni" odmah mogu prijeći na slijedeći post ;-)

<WoW-lingo>
Inače, trenutno sam 17. lvl (kao Vaarsuvius, Human Warlock, naravno) i jučer sam prvi puta dobila čudnu opciju kada sam "kontaktirala" innkeepera u Westfallu. Osim standardnih "Make this inn my home" i "Let me browse your goods", pojavila mi se opcija "Raid a dungeon" ili neš' slično. Kad sam kliknuo, innkeeperica me stavila u queue (limit grupe je 10 playera) za ulaz u The Deadmines dungeon :)
Jedva čekam da večeras uletim tamo!

Moram se pohvaliti i na "poslovnom" planu. Trenutno imam 8 gp, a imat ću ih oko 12 kad mi se preostale aukcije završe. Naravno, pored toga, na sebi imam samo "zelenu" obleku...
</WoW-lingo>

Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?