Sunday, January 22, 2006

Pola pije, pola Šarcu daje...

Naravno, poznavaoci (čitaj: ja) su sve te delicije (iz prošlog posta) zalijevali kineskim pivom (izgovara se pi jiu). Ne sjećam se koje sam tada pio, ali daleko najpoznatije kinesko pivo je Tsingtao (koje se proizvodi nedaleko – po kineskim mjerilima, naravno – od Nanjinga), a koje je čak i popularni "pivolog" Michael Jackson proanalizirao u članku Inscrutable Brew.

Evo, ja sam si kupio nekoliko ne bih li ustvrdio koji ću brand piti (kada ožednim u hotelu, naravno). Za sada sam (od tih) probao samo Rheineck (prvo zdesna, kak bi to zagorci rekli) i moram reći da je bilo "OK". Ne bih šao tako daleko i rekao da je u rangu "dobrog" jer su mi mjerila drastično rigoroznija od kad sam prije mjesec i pol bio u Pragu (btw. jel ima tamo Siemensov ured jer rado bih se prijavio).

Za sada mi je najbolje što sam probao Harbin.
Đuka, Jura, Sale: koje je pivo vama bilo najdraže/najbolje?

Najgore od svega toga je što mi saputnik (čitaj: Jimmy) pije stalno neke juiceve i slične sokiće. A i Jingang (koji je inače sa nama u hotelu, a sada je na tri tjedna u Beču) ne pije alkohol jer mu, navodno, poiskače osip po licu (ili to ili sam ga krivo razumio pa mi je zapravo tada za večerom htio reći da sam musav!). Tako da ću si morat naći nekog pajdu da mogu bar nekad zapit' s nekim.

No, ipak možda ima spasa! Slijedeći četvrtak kinezi imaju Spring Festival (čije se pripreme već uveliko mogu zamijetiti po gradu), tako da će vjerojatno to biti prilika malo se razveseliti.

Jesam pomenuo već da su me neke koke iz ureda nagovarale (već prvi dan!) da simultano pjevam kineske pjesme!?! Mislim, kužiš ti taj sado-mazohizam u kineza, lega? I ovako pjevam k'o raštimani tramvaj, a kamo li na kineskom. Morao sam pristati na demonstraciju (kad su mi već bile nabile bežićne slušalice na glavu) i moram s ponosom priznati da su odmah počele tražiti neku drugu točku za predstavu - neće nas hrvate tamo neki kinezi ismijavati, ne? Nego ćemo mi njih - i to istom mjerom
- tek kasnije sam se bio sjetio da je Darija dobila mejlom snimku neke dvije male (5-6 godina) kineskinje (ili tajlanđanke, kako Darija kaže, ali ni'ko joj i tako ne vjeruje) koje sviraju harmoniku i pjevaju: "imamo Tita za maršala" ili nešto slično. Predobro! Mislim, ne da ću im vratiti istom mjerom, nego ćemo se popišat' od smijeha kad budu to pjevale (a, pjevat će ako sam morao i ja). Nadam se samo da ću to uspjeti nekako snimiti jer nije fer da se samo mi ovdje zabavljamo, ne? ;)

Comments:
Raspisao se Saran.. suupeer... Znaci dobro vam je jel? Hrana je odlicna zar ne? Obavezno odite na Hot-Pot. Odlican je fora. Narucis si sta hoces i onda si to lagano kuhas u malom loncu koji se nalazi u stolu. Pod loncem je plamenik na plin ili kuhalo na struju (ovisi gdje odete) i unutra kkuha neka juha. Mozete naruciti da vam juha bude ljuda ili "slatka". Uglavnom.. odlicna je fora. Neka vam Mr. Bi pokaze, ili Filip. Mi smo uglavnom pili Tzingtao, ali i ostala piva koja smo probali su bila dobra, tako da ne mozes pogrijesiti puno.
 
Alo Šarki! U kini jedu pse!
 
@Vanda: Mozda jedu, al ja jos nisam prob'o...kol'ko znam! ;)
 
Ides brijes... hocemo slika, slika I tell you :-)
 
Chicky said: Pa di si Šare kućo stara,znači isprobavaš softvere i pivkane dok pjevušiš kineske rave pjesmice(jel to uopće postoji?),zapjevaj ti njima kaki sentiš od Vuce (...volim piti i ljubiti,takoga me majka rodi takav ću i ostariti...)eee, ajd adio i pozdrav od mene neradnika još uvijek i moje Mary radnika. kqk!
 
Alex said...
Šaranče, i - di su te snimke pjevanja s kokama? I kak su te koke izgledale? Jel znala Darija za to? ;-))
 
Alex, nemoj sada vaditi kosture iz ormara ;)
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?