Thursday, February 02, 2006

(Mo)mentalno zaostao

Da, evo prvog "pravog" posta nakon više od tjedan dana. Žao mi je ako sam vas razočarao, no ovi zadnji dani mi nisu bili nakloni što se slobodnog vremena tiče. Čudno, jel? Jer, baš je trebalo biti suprotno pošto je u petak bio zadnji radni dan u staroj (kineskoj) godini nakon kojega imamo 9 neradnih dana u komadu. No, detalji nisu bitni – imao sam nekog posla što sam morao završiti do 1.2. i to je to...

Pošto sam štekao s postovima, a ne (baš toliko) sa slikama i obilascima, moram prvo nadoknaditi zaostatke.

Elem, moj prvi normalni (znači, ne računajuči posao) izlazak iz hotela:

Bilo jednom u Nanjingu i to još davog 21. siječnja...ove godine, naravno! Od kad smo sletjeli (u srijedu, 19.), pa do tada, padala je kiša, tako da grad zapravo nisam mogao niti vidjeti. Ujutro (oko pol' osam) pod kišobranom gledao sam da ne stanem u baru i usput pokušavao zapamtiti put do shuttlebusa što nas nekoliko kupi i vozi 15-20 km dalje u firmu. A, kada se vraćamo (oko pola šest), već bude mračno i opet sam gledao one iste bare i pamtio drugi put prema hotelu. Em sto smo u petak – znači već drugi dan – to morali izvesti sami jer nam je šef (što odsjeda u našem hotelu) malo ranije zapalio za "lijepu njegovu": Austriju!? Čovjek je kinez, a ima samo austrijsku putovnicu...'ko bi rek'o, a?

I, takoc, iako još uvijek u komi od nespavanja, jedva sam dočekao malo sunčeva svjetla i uputio se u hrabri pothvat obilaska bloka. Ne Lego-bloka, nego oko hotela!

Upio nove dojmove, slikao nove slikice, i – sve u svemu – uspješno se orjentirao što je rezultiralo mojim vraćanjem u hotel, a ne Darijinim traženjem novog dečka... Da... Bravo za mene ;)


Ostale slike:

Comments:
ehm,kako ovo ide...Alo!Ima koga?Blog,Šaran di ste..?Pa dobro pisat cu pa vald Šaran procita..E stari hotel je svjetski!Je li i smjestaj takav?A ima li masaže?Kineske?U paru?Inače čitam ovo tvoje i iščekujem ove vijesti na blogu kao Hary Pottera VI..E stvarno a da se baciš na neku kolumnu u nekim novinama kad dođeš kući?
 
ma kakvi projekti, simensi (kako pise na kartonima kod doktora) i sl. treba jedan zimopis napisat'.. :-)
 
2) "tračak Hrvatske u pol' Kine" - šta, stvarno? Ili je to bila neka standardna auto-moto šahovnica? ;-)
4) "pušnica?" - hehe, vid' barenih crevaca... btw., jesi vidio i... kahm.. _dimljene ćuke_ ;-)
5) "standardni kineski "stambenjak" - isti ko osječka 'Ljepotica'! :-)
7) "daju si truda, svaka im čast" - jel' i tako ukusno kao što izgleda, ili...?
9) "prvi posjet "Konzumu": kalcij u neobičnim oblicima" - dimljene (kravlje?) kičmice... ;-))

 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?